Robinson

2011.11.14. 21:06

További érdeklődés nem mutatkozott hiába cserélgettem a csalikat, ezért lejjebb vonultam. A folyó innentől kezdve, összeszűkült és hihetetlenül felgyorsult. Az őrjöngő víz szélén, a nagyobb kövek közötti lyukakban lehetett csak horgászni ezért súlyozott nimfára váltottam, mással nem volt értelme próbálkozni. Egy epoxi testű, fekete nimfára, szinte azonnal kapásom volt, meglepődve kezdtem fárasztani egy másfeles, ezüstös chart. A hal meglepően erős volt, de 23-as tippet bírta a terhelést. Rövid fárasztás után előttem pihegett, de fogást nem találtam rajta ezért grippelnem kellett. Megvan az első igazi char! Elégedetten horgásztam tovább és a következő lyukban újabb halat akasztottam, nagyobbat, mint az előző. A fárasztás néhány m2-es kis területen zajlott, két nagyobb kő között. Nem tartott sokáig. A hal hamar kapcsolt, lefelé indult el és azonnal megtépett. A nimfázás viszont úgy tűnik működik, ez volt a lényeg. Egy kék színű marabu nimfával folytattam, lyukról-lyukra haladtam lefelé. Egy kisebbet sikerült megfognom, egy nagyobb pedig ismét megtépett. Esélyem sincs ha lefelé indulnak, hiába a vastag tippet. Továbbhaladva azonban nem találtam horgászható helyet, ezért 3 óra körül visszamentem a táborhoz. A tábor előtti poolban Zsolt fogott gyorsan kettőt körforgóval, kifiléztem őket és kisütve megettük. A hal tökéletes volt, ettől megnyugodtam mert mostantól 3 héten keresztül ezt fogjuk enni.

Ez lesz a vacsoránk

Kifilézve

...és sütés után

Vacsora

Ebéd után emberekkel találkoztunk. Egy svéd csoport érkezett meg, egyenesen a Paradise Valleyből. Kiderült, hogy másodszor voltak ott, most 4 napot töltöttek bent. Rengeteg oxot láttak és a legnagyobb haluk 81 cm-es volt, 5,4 kg. Elmondták, hogy az általam tervezett út nem járható, megmutatták a térképen a helyes utat. merre menjek. Hiába tervezgettem az utat napokig, ha nem találkozunk, valószínűleg sosem találunk be. Ők 2 nap alatt értek oda, napi 14 órai gyaloglásokkal.

Ezután felmentem a vízesés fölé körülnézni, itt azonban már nem volt értékelhető akcióm, csak aprók csipkedték a nimfát. Úgy látszik a vízesésen már nem tudnak felúszni a halak.

Gomba teríték

Barna fáraszt...

...tart...

...és visszaereszt.

Zsolt is fogott

Szépeket is...

Visszafelé a hegyoldalon szedtem jópár pöfeteget és tinorút, jók lesznek holnap reggelire. A táborhoz már este értem vissza, Zsolt és Barna lelkes volt, délután ment a hal, szépeket fogtak körforgóval. A svédek is lent pergettek a poolban egymás után szedték ki a halakat. Este nyugovóra tértünk, fárasztó volt a nap és holnap hosszú út vár ránk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xstranger 2011.11.15. 00:41:58

Micsoda elmenyek, nagyon jo ez a blog.

steveolson · steveolures.com 2011.11.22. 09:04:47

Sokak álmát élitek meg! És milyen jó nekünk, hogy a blogon keresztül egy kicsit mi is veletek lehetünk!