Végre megérkezünk!

2011.11.26. 20:49

Másnap nekivágtunk az utolsó szakasznak. Már nagyon elegünk volt a gyaloglásból, sokkal nehezebb ez az út mint amire számítottam. A terep sem lett könnyebb, tocsogós mocsár, fel kell venni a gázlónadrágot. A nehéz zsákok emelgetése a legfárasztóbb, ráadásul rettegek, hogy leszakad a pánt. Ezért már le se vesszük, nekidőlve pihenünk. A GPS-t ilyenkor megnézem és elszomorodunk amikor látjuk milyen keveset haladtunk. Végre meglátjuk az első halakat is, egy nagyobb csapat húz felfelé. Süt a nap de a szél nagyon fúj, fejemre kell húznom teljesen a buffot, nem szeretném ha begyulladna a fülem. Ox mindenfelé, sarki nyulat is fotózok. Zsoltéknál kezd eljönni a holtpont, éhesek, meg akarnak állni, alig ettünk valamit. Én hajtom őket tovább, ha most megállunk aznap már nem indulunk tovább. A visszaútra igyekszem nem gondolni, lesz 10 napunk rápihenni. Délután 4 óra van amikor végre meglátjuk a hegyoldalról vízeséssel lezúduló kis patakot. Megérkeztünk!!! Táborhelyet keresünk, ezzel is elmegys egy óra. A fő szempontok: legyen közel a víz, legyen fa és ne legyen vizenyős a talaj. Egy szigeten találjuk meg a tökéletes táborhelyet, füves tisztás egy bokorsor előtt, ami felfogja az állandó szelet. A hely csodálatos: sziklafalak meredeznek a völgy két oldalán, középen a kristálytiszta folyó, állatok mindenfelé. A szélvédett táborhely élvezzük a napsütést, a ruházatból is lekerülnek a rétegek. 10 napot leszünk ezen az álomszép helyen! Sátrat verünk, tüzet rakunk, közben Zsolt gyorsan kikörforgóz egy char. A szigetünk oldalán fogta egy gödörben, talán ha méteres vízben. Halak is vannak! Felpucoljuk és végre jóllakunk. Vacsora után még horgászunk két órát a tábor alatt. Látok néhány halat felúszni, de rá se hederítenek semmire, se streamer, se nimfa nem kell nekik, meg sem állnak a vonulásban. Ngayon éberek, hamar észrevesznek, riadtan menekülnek. Több halat Zsolték se fognak, ők is láttak szépeket.

Sarki nyúl fekvőtámasz

Vedlő pézsmatulok

Valószínűtlenül szép helyen verünk tábort

Szerző: Bp

1 komment

Címkék: nyúl paradise char ox sarki

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wolf666 2011.12.13. 17:48:41

Gratulálok ehhez a túrához minden résztvevőnek ,ez igazán embert próbáló volt és gyönyörű helyeket jártatok be.
Ez egy életre szóló élmény lehetett.