Végre horgászunk!

2011.11.08. 21:50

Reggel 10 óra körül ébredtünk ragyogó napsütésben. Összeraktam a legyezőbotom, beöltöztem és vizsgálgattam a vizet. A Robinson egy nagy esésű, nagyon erős sodrású folyó, átlátszatlan, de tiszta, kékes színű vízzel. A tábor előtt közvetlenül volt egy nagyobb pool, a vízesés alatt, a szélén növényekkel. Kezdésnek ezt pásztáztam végig csekély eredménnyel. Mivel fogalmam sem volt a char horgászatról, élénk színű streamerekkel és lazac legyekkel próbálkoztam, de az eredmény egyelőre váratott magára. Zsolt közben pergetőt szerelt, de mielőtt dobhatott volna leesett az orsó hajtókarja, megroppanthatta a csomagolásnál. Hosszabb javításba kezdett, én pedig lejjebb vonultam.

 Reggel a Robinson folyón

Vízesés alatt vertünk tábort

Grönlandi horgászatom első legye. Azt hittem jó lesz ezért sorozatokat kötöttem belőle. Semmit sem fogtam vele 3 hét alatt...

Végre! Megvan az első char. Igaz csak ujjnyi...

Apró de mély vizű csatornák szabdalták fel a folyó mentét.

A folyó partja nem volt könnyen járható. Nagyobb sziklákon lépdeltem, a sziklák között mély járatok, benne áramló vízzel. Mindezt befedte a növényzet, a bokrok ráhajlottak a résekre, Nagyon kellett ügyelni, hová lépek. Néha kiszélesedtek a csatornák, mini poolokat alkotva, némelyikben kisebb halakat láttam. Szárazlégyre váltottam és egy Stimulatorral végre megfogtam az első, igaz apró chart. Nem is zaklattam tovább a kicsiket, a pool alján, egy nyugodtabb részen próbálkoztam tovább és hamar megakasztottam az első normális méretű halat. Egy rózsaszín Clouser Minnow-ra kapott, egészen a lábam előtt. Másfél kiló körüli lehetett de 5 perc fárasztás után kirázta a horgot a szájából.

Megvan az első!

Nehéz, súlyozott nimfával

Nimfázás az őrjöngő vízben

 Az első rénszarvasagancsokat hamar megtaláltam

 

 

Csendélet aganccsal

A bejegyzés trackback címe:

https://gronlandfishing.blog.hu/api/trackback/id/tr453364554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása