Újra a Robinson folyónál

2012.03.04. 22:07

A pihenés és semmittevés két napja következett. Eső már nem esett, hideg, borús, szeles lett az időjárás. A vízesés fölé magasodó hegyoldalon sok édestinorút találtam, de sajnos sok volt az elöregedett, hemzsegtek benne az ugróvillások. A sok eső a fiatalabbaknak sem tett jót, a szivacsos termőréteget le kellett vágni róluk, így kevés ehető maradt rajtuk. Volt azonban bőségesen, gombapaprikást és levest főztem belőlük.

 Újra a vízesés alatti pool-nál vertünk tábort

Ezen a helyen rengeteg volt a hal az utunk elején. Most lényegesen kevesebb.

Elöregedett tinorú

Rengeteg volt belőle szerencsére

Tökéletes példány - ezt még nem támadták meg az ugróvillások

 Az utolsó napokban végigfotóztam a jellemző növényeket

A terepen töltött idő alatt gyorsan változott a természet körülöttünk. A nyár őszbe fordult, a zöld törpefüzek megsárgultak, a bokrok zöldből vörösbe váltottak. 9 óra után sötétedni kezdett, nyomasztó, koromsötét éjszakák borultak ránk. Nagyon mentünk volna már haza.

A halak is megfogyatkoztak. A vízesés alatti poolban rengeteg char volt amikor idefelé, most nehezen tudtunk fogni. Nem voltak már itt a nagyok, kisebb nőstények jöttek, de azok is gyéren. Lejjebb az őrjöngő sodrás szélvizeiben ahol nimfáztam akkor, most nem tudtam fogni. A charok nagy része visszament a tengerbe. Horgászok sem voltak, üres volt az egész folyó.

Nem hiányzott a horgászat, kihorgásztuk magunkat a völgyben. Gombászgattam, növények, mohák és zúzmók organikus mintáiban gyönyörködtem, fotóztam, meditáltam és sokat olvastam. Bőven voltunk a fának, esténként nagy tüzet raktunk. A hidegre fordult időben nagyon elszemtelenedtek, felélénkültek a kis legyek. Csak a kézfejem volt szabad így azt támadták folyamatosan, éjjelente hólyagosra vakartam a kézfejem, úgy viszketett.


 A tesztelés kedvéért pergetőbotot ragadtam

 A char is eszi a glavinjarat

Konyha és étkező

 A tűzifa sajnos elfogyott a környékről, maradtak az elszáradt bokor ágak

 Itt is barátkozott velünk egy sarki róka
 

 Száradás

A bejegyzés trackback címe:

https://gronlandfishing.blog.hu/api/trackback/id/tr74289145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása